.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.» برای دخترتان با این اصول پدری کنید
«مردی که وقتی به خانه وارد می‌شود، خنده‌ها می‌خشکد و با صدای قدم‌هایش، همه‌جا ساکت می‌شود.» «مردی که صبح تا شب، برای رفاه خانواده‌اش به قول خودش جان می‌کند و آخر شب، جیب‌های پرپولش را به آن‌ها هدیه می‌کند.»(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم. باید دوباره اعتماد مردم نسبت به نظام برقرار شود!/ از دولت رئیسی کارآمدی نمی‌بینم!/ در سطح بین‌الملل ناکارآمد و ناظر هستیم!/ با دستاوردهای سردار سلیمانی چه کردیم؟!
وزن ژئوپلیتیک ما را در دنیا ذوب کردند. ما دارای قدرت در دنیا بودیم، یک سردار سلیمانیِ ما در دنیا موازنه برقرار می‌کرد. امروز یک آبی را که حقابه ماست از هیرمند، نمی‌توانیم از طالبان بگیریم. این ناکارآمدی است. ما امروز در ضعیف‌ترین پوزیشن قدرتی در دنیا قرار گرفته‌ایم.(ادامه)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند. ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده(يادداشت)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند.(ادامه)
چرا با وجود سختی‌ها و این همه جنگ روانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اینگونه می‌شود؟ راز ۲۲ بهمن امام(يادداشت)
چرا با وجود سختی‌ها و این همه جنگ روانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اینگونه می‌شود؟(ادامه)
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید. راهکار‌های سرمایه‌گذاری و پس‌انداز که والدین باید بدانند
سواد مالی در یک تعریف کوتاه و ساده به این معناست که بدانید چگونه پول خود را مدیریت کنید.(ادامه)
فال روزانه شنبه 22 مرداد 1401
(ادامه)
علت فلج عصب صورت چیست؟
فلوشیپ فوق تخصصی قاعده جمجمه گفت: ایجاد فلج عصب در ناحیه صورت یکی از بیماری‌های پیچیده‌ است و درمان بیماران مبتلا به این مشکل نیاز به همفکری و کار تیمی مجموعه‌ای از پزشکان دارد.(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
سازنده اولین موشک بومی ایران کیست؟
سردار شهید حسن طهرانی مقدم یکی از نوابغ نظامی کشورمان است که نقش موثری در افزایش قدرت دفاعی کشورمان دارد. (ادامه)
چگونه مدیران نالایق را تشخیص دهیم؟
(ادامه)
تحول مدیریتی با جوانان متعهد(يادداشت)
(ادامه)
رضا مهاجری: اعتمادبه‌نفس نداریم/ هواداران نکته بارز بازی بودند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما به لحاظ فوتبالی خیلی خوب هستیم ولی اعتماد به نفس لازم را نداریم.(ادامه)
اعتراف یک استقلالی درمورد بازی با تراکتور
بازیکن پیشین استقلال گفت: غیبت مسعود شجاعی در تراکتور تأثیر داشت. او نبض بازی دستش است و می‌داند چه زمانی به بازی سرعت بدهد به نظرم اگر این بازیکن از اول در میدان بود این نتیجه رقم نمی‌خورد.(ادامه)
علل افسردگی چیست؟
هر افسردگی و هر غمی می‌تواند علل متعددی داشته باشد. به هر حال کشف علت افسردگی کمک می‌کند راه‌حل را پیدا کنید.(ادامه)
۸ ترفند سلامتی که حس خوبی به بدنتان می‌دهد
طبق گزارش ملی کنترل وزن، در یک مطالعه مشخص شد بیش از ۷۰ درصد از افرادی که در رژیم غذایی موفق بودند، صبحانه‌شان را در نیم ساعت اول بعد از بیدار شدنشان می‌خوردند.(ادامه)
مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا (اندونزی) صبح امروز (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. پرچم‌داری یک بانوی چادری برای کاروان ایران یک قدرت‌نمایی فرهنگی بود / این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید / این کار خیلی دل و جرئت می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند(خبر)
مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا (اندونزی) صبح امروز (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
دویدن از سرماخوردگی پیشگیری می کند
طبق نتایج یک مطالعه جدید، ورزش و به خصوص دویدن می تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.(ادامه)
امینی :بازنگری در شیوه های دادرسی ضروری است
معاون منابع انسانی قوه قضاییه بازنگری در شیوه های دادرسی را ضروری دانست و گفت: باید قضازدایی جدی گرفته شود.(ادامه)
رهبر انقلاب: نباید نگاه مجلس به توانایی‌های ملی مأیوسانه باشد
رئیس، نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود .... احمدی نژاد در مسیر سوم سیاست ورزی زندگی‌اش/ تکراری و بی اثرتر از همیشه
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود ....(ادامه)
حق غرب مازندران به‌درستی ادا نشده است
نائب رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه حق غرب مازندران به‌درستی ادا نشده است، گفت: در بخش صنعت غرب مازندران به جهت افراط و تفریط‌هایی که در حوزه‌ محیط‌ زیست وجود داشت، رشد قابل ملاحظه‌ای را نداشتیم.(ادامه)
در حالات روحی مختلف چه غذاهایی بخوریم؟
حتما برای شما هم پیش آمده که در زمان خوشحالی یا ناراحتی، سریع به سراغ یخچال رفته‌اید؛ آیا می‌دانید که در این زمان‌ها بهتر است چه چیزی بخورید؟(ادامه)
زهرا خسروی مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم‌الانبیا (ص) رشت به مناسبت (23 مهر) روز عصای سفید در یادداشت خود با اشاره به‌سختی های زندگی یک روشندل از خاطرات و تجربه‌های شخصی خود می‌گوید.

فردایی که ساختم/ ویژه روز عصای سفید(ديدگاه)
زهرا خسروی مسئول کتابخانه عمومی گویا و بریل خاتم‌الانبیا (ص) رشت به مناسبت (23 مهر) روز عصای سفید در یادداشت خود با اشاره به‌سختی های زندگی یک روشندل از خاطرات و تجربه‌های شخصی خود می‌گوید. (ادامه)
۱۱ راهکار برای تقویت فن بیان
مدیران کسب‌وکار به ارتباطات اهمیت زیادی می دهند. اگر می خواهید ارتباطات مؤثری برقرار کنید، تسلط بر آنچه لازم است بگویید و چگونگی بیان آن، فاکتورهای مهمی هستند.(ادامه)
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند!
(ادامه)
دل‌نوشته خانم مجری از دیدار با رهبر انقلاب
دلنوشته ی «فضه سادات حسینی» دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس و دبیر و گوینده خبر شبکه یک پس از حضور در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب منتشر می شود.(ادامه)
آخرین ساعات زندگی شهید بدرالدین چگونه گذشت؟
گرچه به‌ندرت در مراسم‌های عمومی حزب‌الله حاضر می‌شد، اما در مراسم شهادت شهید عماد مغنیه و فرزندش جهاد حضور داشت. او در مراسم ختم پدرش نیز حاضر شده و در میان مردم بود. (ادامه)
منطقی‌ترين همسر دنيا باشيد
نه زندگي ميدان جنگ است و نه شما يك آدم بي‌عيب و نقص يا هميشه شكست خورده. اين پيش‌فرضي‌ است كه اگر باورش داشته باشيد، بسياري از مشكلات‌تان با خود و ديگران حل مي‌شود. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.